Feest-4-daagse vernieuwde V&D Nijmegen

Opening V&D Nijmegen met burgemeester en Adlicious

Feest-4-daagse in geheel vernieuwde V&D Nijmegen

1 t/m 4 september 2011
 
V&D Nijmegen is van top tot teen verbouwd. Het gehele warenhuis is in de moderne look & feel gerestyled en er zijn meer trendy A-merken shops toegevoegd. Op donderdag 1 september om
9.30 uur wordt de geheel vernieuwde winkel geopend door burgemeester Thom de Graaf. Adlicious zal deze dag om 19.00 uur een spetterend optreden geven met aansluitend een Meet & Greet. De feestelijkheden worden van 1 t/m 4 september in geheel Nijmeegse stijl voortgezet middels een Nijmeegse feest-4-daagse.

Nijmeegse feest-4-daagse in V&D
De opening van V&D Nijmegen wordt vier dagen lang gevierd. Op donderdag 1 september is de officiële opening met Burgemeester Thom de Graaf en om 19.00 uur is een optreden van Adlicious. Vrijdag 2 september staat geheel in teken van kinderen met een Nijntje Meet & Greet en gratis schminken. Zaterdag 3 september geven experts van Maidenform en Sapph fittingadvies op de lingerie afdeling en zijn er gratis make-overs voor haar en make-up. De laatste dag van de feest-4-daagse, zondag 4 september, kan in de nieuwe shop van Perry gedart worden voor korting.
Bedrijfsleider V&D Nijmegen Harry Boom: “De feestelijk opening van V&D Nijmegen vieren we graag met onze medewerkers én onze klanten. Naast alle feestelijke activiteiten ontvangen de eerste 100 klanten die op donderdag 1 september om 9.30 uur naar V&D Nijmegen komen een gratis appeltaart. Dit is tevens de start van vier dagen feest in onze winkel.”

Nog meer fashion, sport en horeca in V&D Nijmegen
Zowel binnen als buiten is V&D Nijmegen verbouwd. De buitenzijde heeft nieuwe etalages, entrees en een vernieuwde La Place Express. Het La Place restaurant op de derde etage is verbouwd en op de parterre is een La Place Food toegevoegd. La Place Food is een take-away met onder andere vers brood, meeneemmaaltijden en taarten. De binnenzijde van V&D Nijmegen is verder verrassend veranderd door de komst van vele nieuwe A-merken shops. Zo is de damesmodeafdeling op de tweede etage uitgebreid met de merken EDC en Wallis. De youngfashionvloer op de parterre met merken als Warehouse, Oasis en SOHO is groter geworden en een 150m2 shop van Shoeby is toegevoegd. De kinderafdeling in de kelder is uitgebreid met collecties van de merken Bóboli en Babyface en de herenmode heeft een breder assortiment gekregen met de komst van Tom Tailor Denim, Twinlife en Esprit. De afdeling sport wordt ingevuld met een 200m2 shop-in-shop van Perry, met zowel een sport als outdoor assortiment. Naast de komst van deze nieuwe A-merken is de winkel is ruimer, lichter en overzichtelijker geworden.

Bedrijfsleider Harry Boom: “V&D Nijmegen is hip & happening geworden; een winkel vol inspiratie en mooie merken. Ik ben trots op iedereen die dit prachtige resultaat bewerkstelligd heeft. Het is een plezier voor de klanten om hier te winkelen en voor de medewerkers om in te werken”.

Over V&D
Met 62 vestigingen en ruim 10.000 medewerkers is V&D de grootste warenhuisorganisatie in Nederland. V&D ontvangt per week gemiddeld 1.8 miljoen bezoekers. Via www.vd.nl zijn producten online te bestellen. V&D is ook actief op Twitter, Facebook, Hyves en YouTube. La Place is de horeca-food groep van V&D Warenhuizen met ruim 35 miljoen klanten op jaarbasis. Via www.laplace.nl zijn producten online te bestellen.
 
Bron V&D

Rubriek Mode  – rubriek Restaurants Nijmegen

Winkels, bedrijven, uitgaan Nijmegen - Agenda Nijmegen